SOS! Bullying

{Trigèsim cinqué llibre que he llegit en el 2013}

[Ho sent molt per aquells que no entenen res del valencià, però aquesta entrada la vaig a fer així perquè el llibre me l'he llegit en valencià, so...]







Títol: SOS! Bullying.

Autor: Joaquina Barba Plaza.

Resenya: SOS! Bullying ens apropa a una realitat cada vegada més freqüent als centres escolars, l'assetjament a les aules, i ens invita a fer una reflexió dels motius que fan que tant l'assetjador com la víctima, i els observadors, actuen com ho fan. Tanmateix, la lectura planteja qüestions que no hem de desestimar com ara, són els menors els únics culpables d'aquest fenomen? Com es pot acabar amb el bullying? Quins responsables haurien d'intervindre en l'extinció de l'assetjament escolar?

Valoració: Bé, aquest llibre és un llibre que em vaig trobar a les escales del meu institut. Sí, me'l vaig trobar tirat a terra. Com és això? Ningú l'havia perdut. Estava al mig del terra perquè les bibliotecàries del meu institut el varen deixar allí, com a proposta per a fomentar la lectura entre nosaltres. La veritat, és que aquest llibre em va encantar. En realitat és una història d'una xiqueta anomenada Aurora que sofreix bullying, i en compta la història desde les distintes perspectives.

Per: primera vegada.

Link de descàrrega

No hay comentarios:

Publicar un comentario